Wysyłka

Jakie są koszty wysyłki?

Opłata za przesyłkę za zakupy w LAURA o wartości 300 PLN i powyżej z dostawą na terenie Polski.

PRZEDPŁATA 0 PLN

 

Opłata za przesyłkę za zakupy w LAURA o wartości 1000 PLN i powyżej z dostawą na terenie Australii, Austrii, Belgii, Białorusi, Brazylii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Kanady, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Malty, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rosji, Serbii, Singapuru, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainy, USA, Węgier, Włoch i Wielkiej Brytanii jest GRATIS! Ewentualne koszty odprawy celnej na wysyłki zagraniczne ponosi klient. W przypadku Polski możliwa jest również opcja dostawy za pobraniem. Przesyłka jest ubezpieczona.

PRZEDPŁATA 0 PLN

Koszt przesyłki za zakupy o wartości poniżej 300 zł z dostawą na terenie Polski to 15 PLN wybierając opcję przedpłaty, a przy opcji płatności za pobraniem(płatność u kuriera) koszt dostawy to 25 PLN. Przesyłka jest ubezpieczona.

PRZEDPŁATA 15 PLN

PŁATNOŚĆ U KURIERA 25 PLN

Koszt przesyłki za zakupy o wartości poniżej 1000 PLN z dostawą na terenie Australii, Austrii, Belgii, Białorusi, Brazylii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Kanady, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Malty, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rosji, Serbii, Singapuru, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainy, USA, Węgier, Włoch i Wielkiej Brytanii to 45zł i jedyna opcja płatności to przedpłata. Ewentualne koszty odprawy celnej na wysyłki zagraniczne ponosi klient. Przesyłka jest ubezpieczona.

PRZEDPŁATA 55 PLN

Jakie firmy kurierskie dostarczają paczki?

DPD - przesyłki na terenie Polski kurierem 48.

Ile trwa dostawa?

Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 2 dni roboczych(sugerowany czas dostawy widoczny podczas zamówienia). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy i przygotowanie paczki. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu(o czym zostaniesz poinformowana mailowo) dostawa zajmuje 2 dni robocze w Polsce a paczka wysyłana za granicę może dotrzeć do nawet 22 dni roboczych. Maksymalny czas dostawy według krajów: Australii(22), Austrii(7), Belgii(7), Brazylii(15), Chorwacji(9), Danii(7), Estonii(7), Finlandii(9), Francji(9), Grecji(9), Hiszpanii(10), Holandii(8), Irlandii(8), Islandii(10), Kanady(22) Litwy(10), Luksemburgu(10), Łotwy(10), Malty(10), Niemiec(9), Norwegii(8), Nowej Zelandii(22) Portugalii(12), Singapuru(22) Słowacji(8), Słowenii(8), Szwajcarii(8), Szwecji(8), Ukrainy(10), USA(22), Węgier(10), Włoch(10) i Wielkiej Brytanii(10). Maksymalny czas przewidziany na dostawę przez naszego kuriera do danego kraju liczony w dniach roboczych. Jeśli paczka nie dotarła w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt e-mailem na adres: sklep@laura.sklep.pl będziemy mogli zareagować, sprawdzić gdzie znajduje się paczka lub jeżeli zajdzie taka potrzeba zlecimy jej poszukiwanie.

Gdzie jest moja paczka? 

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby link do strony firmy kurierskiej zaczął działać. 

 

Co zrobić jeżeli kurier mnie nie zastał? 

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, dopiero wtedy paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do nas.

 

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest odpowiednio zapakowana, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. Jeżeli zauważyłaś/łeś naruszenia nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

 

W jaki sposób mogę zamówić paczkę za granicę?

Podczas rejestracji wybierz kraj dostawy i podaj adres pod który dostarczymy Twoje zakupy. Wpisz go dokładnie, aby kurier nie miał problemu z dostarczeniem przesyłki. Wszystkie przesyłki w naszej firmie są ubezpieczone, jest to bardzo ważne zwłaszcza w dostawach za granicę.

 

 

Co zrobić jeżeli na liście nie ma kraju, do którego chcę zamówić paczkę?

Prosimy o kontakt mailowo na nasz adres: sklep@laura.sklep.pl Jeżeli będzie możliwość dostawy do danego kraju zrobimy dla Ciebie indywidualną wycenę, a w przyszłości postaramy się na stałe wprowadzić możliwość dostaw do Twojego kraju zamieszkania.

 

 

 

Wiele możliwości. Szybko. Bezpiecznie.

Za pobraniem(płatność u kuriera)

Za zamówienie zapłać bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Ci paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ w razie problemów z dostawą kurier będzie się próbował z Tobą skontaktować. Ta opcja możliwa jest tylko i wyłącznie dla dostaw na terytorium Polski.

 

Tradycyjny przelew

Jeżeli zechcesz możesz skorzystać z tradycyjnego przelewu internetowego. Wystarczy że w tytule przelewu wpiszesz nr zamówienia.

 

Dane konta firmowego:

 

Odbiorca:

Sklep odzieżowy LAURA BEAUTY

Adres:

 14-500 Braniewo, ul. Gdańska 26 Polska

Nazwa Banku:

 B.P.B.S/Pasłęk

SWIFT/BIC:

IBAN:

 GBWCPLPP

PL

 

 

95 8313 0009 0037 8503 2000 0010 

 

Szybkie płatności payu

W możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu ……….., w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. System ……………… wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji. Po dokonaniu płatności wrócisz na stronę LAURA, a Twoje zamówienie zostanie pomyślnie złożone. Uwaga! Kwota przelewu musi się dokładnie zgadzać z kwotą zamówienia, w innym przypadku pieniądze nie zostaną zaksięgowane.

 

 

 

Szybkie płatności paypal

Wybierz płatność przez ……………., a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu ………………. Jeśli jesteś już klientem ………….., możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem …………….., możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto ………………, a następnie potwierdzić płatność. Uwaga! Kwota przelewu musi się dokładnie zgadzać z kwotą zamówienia, w innym przypadku pieniądze nie zostaną zaksięgowane.

 

Bon podarunkowy

Jeżeli otrzymałaś bon podarunkowy (inaczej zwanym Bon towarowy), użyj go do zrealizowania płatności w naszym sklepie. Bon może być użyty tylko raz, więc jeżeli wartość bonu jest wyższa niż wartość zakupów nie ma możliwości, aby wykorzystać resztę przy kolejnym zakupie. Jeżeli natomiast wartość bonu jest niższa, możesz dopłacić resztę, poprzez inną metodę płatności. Nie ma możliwości wymiany na środki pieniężne. Bony do nabycia w naszym sklepie. Jeżeli chcesz zakupić bon podarunkowy, odezwij się mailowo: sklep@laura.sklep.pl

 

Kiedy rozpocznie się realizacja mojego zamówienia?

Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana.

 

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia masz 7dni, w innym przypadku zamówienie zostanie anulowane.

  

Jak mogę zmienić metodę płatności? 

Metodę płatności możesz zmienić tylko poprzez wysłanie do nas maila z informacją zmiany metody płatności.

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW :)